ד"ר עו"ד שמואל סעדיה - הרצליה למען תושביה
ד"ר עו"ד שמואל סעדיה - הרצליה למען תושביה

הודעה חשובה לתושבי הרצליה ב'

28.10.18 10:02 AM By ד"ר עו"ד שמואל סעדיה

 ביום רביעי  17.10.18 ניתנה החלטה תקדימית ומשמעותית ע"י כבוד בית משפט לעניינים מנהליים בעתירה אשר הוגשה  ע"י  ד"ר שמואל סעדיה עו"ד  יו"ר  תנועת הרצליה למען תושביה - החלטה שיש בה להשפיע על כל תושבי העיר.  העתירה של ד"ר שמואל סעדיה עו"ד נסובה  בעניין הסדרת הכניסות והיציאות לשכונת הרצליה הילס החדשה ישירות אל כביש החוף  באופן שלא יכביד על המצב הקשה ממילא של  יציאות וכניסות   להרצליה ב' והרצליה פיתוח . לכן  עתר  ד"ר שמואל סעדיה עו"ד כי חובת הסבירות המידתיות המוטלת על העירייה ואכיפת  התחייבות ראש העיר מחייבים כי היציאות והכניסות של הרצליה הילס תהיינה ישירות אל כביש החוף וכי מצב העניינים עלול להשפיע על כל תושבי העיר הרצליה, ותנועתם ממזרח למערב ולהפך.

כבוד בית משפט,  מפי כבוד השופט המלומד, סגן הנשיא,  מר שאול שוחט שהינו מועמד לכבוד בית משפט העליון, קיבל בהחלטתו את עמדתו של ד"ר שמואל סעדיה עו"ד  ואף חייב את עיריית הרצליה, ראש העיר וממלאת מקומו ומשרד התחבורה להשיב לעתירה. כבוד בימ"ש מקבל את עמדתו המשפטית של ד"ר שמואל סעדיה עו"ד, תוך מתיחת ביקורת משתמעת על העירייה בדבר "העדר החלטה  מצד המשיבים,  דהיינו העירייה, ראש העיר וממלאת מקומו,  ביחס להסדר התחבורה שיחול בכניסה וביציאה  מהעיר הרצליה שעה ששכונה חדשה  בשם הרצליה הילס נחנכה דבר שעלול ליצור צפיפות בכבישי העיר".  כבוד בימ"ש אף נסמך בהחלטתו על ציטוטים הביא בפניו ד"ר שמואל סעדיה עו"ד מדברי ראש העיר בדבר אי מתן יד להסדר התחבורתי הקיים  והפקקים העתידיים ולנוכח כך כבוד בימ"ש ביקש הבהרות מהעירייה, מראש העיר וממשרד התחבורה וחייב את המשיבים  להשיב  לעתירה.

כפי שעשה ד"ר שמואל סעדיה עו"ד שמונה עשרה שנה, הרי אנו ממשיכים לעשות למען תושבי הרצליה ב' - זהו צעד משמעותי למען איכות חיינו.  

היכן שנכשלו, חדלו ו"נרדמו" פרנסי העיר והפקירו את התושבים בעניין חוות הגז והדלק של פי גלילות, בעניין מפעל חמצן וארגון, בעניין הפניית רכבים ע"י וייז אל מערב העיר, בעניין ביטול מנהרת שבעת הכוכבים – פעל ד"ר שמואל סעדיה עו"ד עבורכם ולמענכם תושבי - מערב העיר.  מאבקנו בעניין בניית חומה אקוסטית רציפה בהרצליה ב' מתחיל להניב פירות – והחלו הליכים ומדידות לבנייה.

השינוי כבר החל, נשלים אותו בבחירות למועצה, על מנת להמשיך ולעשות  עבורכם מתוך מועצת העיר. מי שיכול להביא את הבשורה הוא ד"ר שמואל סעדיה עו"ד  - יו"ר  תנועת  הרצליה למען תושביה.

לחצו כאן לקריאת ההחלטה המלאה

 תושבים  תתעוררו! מפלצות אורבניות!!!  חברי מועצת העיר "נרדמו בשמירה"

ביום 30.10.18 מצביעים ץ – (צדיק סופי)

למועצת העיר לרשימת:

  "הרצליה למען תושביה בראשות שמואל סעדיה"