ד"ר עו"ד שמואל סעדיה - הרצליה למען תושביה
ד"ר עו"ד שמואל סעדיה - הרצליה למען תושביה

החלטה תקדימית בעניין הרצליה הילס

18.10.18 12:03 PM By ד"ר עו"ד שמואל סעדיה

אתמול אחר הצהריים, 17.10.18 ניתנה החלטה תקדימית ומשמעותית  ע"י כבוד בית משפט לעניינים מנהליים בעתירה אשר הוגשה ע"י ד"ר עו"ד שמואל סעדיה,  יו"ר  תנועת הרצליה למען תושביה  - החלטה שיש בה להשפיע על כל תושבי העיר.  

העתירה של  ד"ר עו"ד שמואל סעדיה נסובה בעניין הסדרת הכניסות והיציאות לשכונת הרצליה הילס החדשה ישירות אל כביש החוף  באופן שלא יכביד על המצב הקשה ממילא של יציאות וכניסות להרצליה ב' והרצליה פיתוח . לכן עתר ד"ר עו"ד שמואל סעדיה כי חובת הסבירות המידתיות המוטלת על העירייה ואכיפת הבטחות  והתחייבות ראש העיר וממלאת מקומו מחייבים כי היציאות והכניסות של הרצליה הילס תהיינה ישירות אל כביש החוף וכי מצב העניינים עלול להשפיע על כל תושבי העיר הרצליה, ותנועתם ממזרח למערב ולהפך.

כבוד בית משפט קיבל בהחלטתו היום את עמדתו של ד"ר שמואל סעדיה עו"ד ואף חייב את עיריית הרצליה, ראש העיר וממלאת מקומו וכן משרד התחבורה – להשיב לעתירה. כבוד בית משפט מקבל בעניין זה את עמדתו המשפטית של ד"ר שמואל סעדיה עו"ד, תוך מתיחת ביקורת משתמעת על העירייה בדבר "היעדר החלטה  מצד המשיבים (דהיינו העירייה, ראש העיר וממלאת מקומו) ביחס להסדר התחבורה שיחול בכניסה וביציאה מהעיר הרצליה שעה שכונה חדשה בשם הרצליה הילס נחנכה דבר שעלול ליצור  צפיפות בכבישי העיר".

כבוד בית משפט אף נסמך בהחלטתו על ציטוטים שפרס והביא בפניו ד"ר שמואל סעדיה עו"ד - שהביא מדבריו של ראש העיר מר משה פדלון בדבר אי מתן יד להסדר התחבורתי הקיים  ועל הפקקים העתידיים – ולנוכח כך כבוד בית משפט אף ביקש הבהרות מהעירייה, מראש העיר  וממשרד התחבורה בעניינים אלו, וכאמור חייב את המשיבים  להשיב  לעתירה.

לחצו לקריאת ההחלטה של בית המשפט בנושא הרצליה הילס