ד"ר עו"ד שמואל סעדיה - הרצליה למען תושביה
ד"ר עו"ד שמואל סעדיה - הרצליה למען תושביה

עתירה בעניין הזנחת הקאנטרי

16.10.18 12:13 PM By ד"ר עו"ד שמואל סעדיה

היום הגיע ד"ר עו"ד שמואל סעדיה, יו"ר תנועת הרצליה למען תושביה, אל הקאנטרי כחלק מהמאבק הציבורי והמשפטי שמתנהל בעניין זה ועתירה שהוגשה על ידו.  בתמונה הלוטה ד"ר עו"ד שמואל סעדיה  יחד עם גב' יפה חורי, המועמדת ברשימתו לבחירות  (רשימה אשר אחרי שמואל סעדיה  כולה על טהרת הנשים) ועם  גב' אמירה אזמשי מבאות הקאנטרי השותפה למאבק.

 יצויין ברקע הדברים כי אל תנועת הרצליה למען תושביה בראשות  ד"ר עו"ד שמואל סעדיה פנו תושבים, מנויי הקאנטרי, אשר הלינו על מצבו המוזנח של הקאנטרי בהרצליה ועל תחושתם כי העירייה מזניחה את הקאנטרי ומפקירה אותו לידיים פרטיות בעלות אינטרס עסקי כלכלי, שאינן דואגות לקאנטרי ולמתקניו. 

 לנוכח מצב  זה  הוגשה  ע"י ד"ר עו"ד שמואל סעדיה עתירה  דחופה  לכבוד בית  משפט לעניינים מנהליים המחייב את העירייה, בין השאר, לנמק מדוע ניתן הקאנטרי בידי גורמים עסקים פרטיים ומדוע לא ינוהל, כמתבקש וכמתחייב, בידי  העירייה ו/או תאגיד עירוני.  

 בתוך כך אף ציין בעתירתו  ד"ר עו"ד שמואל סעדיה על דבר חובתה של העירייה מכוח פקודת העיריות להסדיר בריכות שחייה ציבוריות – חובה שאינה עולה בקנה אחד עם התנהלות העירייה והעברת הניהול לגורמים פרטיים וכן ציין ד"ר עו"ד שמואל סעדיה אודות הבעיות בבריכה בהרצליה ב', שאינה יכולה להוות תחליף הולם.

 לוטה בזאת שתי תמונות וכן העתירה עם אישור פתיחת התיק  בבית משפט לעניינים מנהליים ועם נספחי העתירה.